Консультація по спащині

Напевно, кожен з нас стикався з отриманням спадщини, і знає, що це не так просто. Ситуацій, пов’язаних з оформленням документів у спадок, буває безліч (втрачені оригінали, пройшов термін, є думка відмовитися від спадщини, поступитися спадщиною на користь іншого родича і ін.). Тому важливо оперативно отримати потрібну інформацію, а кращий варіант – консультація по спадщині. Ми дамо відповіді на загальні питання.

СПАДКУВАННЯ З ЧОГО ПОЧАТИ?

Після смерті людини, бюро судово-медичних експертиз виписує довідку про смерть, з якою необхідно звернуться до РАГС. Органи юстиції відповідно до медичного висновку про смерть померлого надають «Свідоцтво про смерть» – перший документ, який вимагає відкриття спадкової справи.

КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ ЩОБ ВСТУПИТИ У СПАДЩИНУ?

Маючи документ про смерть, Вам знадобляться послуги нотаріуса щодо спадщини. Призначте зустріч з нотаріусом. Важливо! Звернуться потрібно у нотаріальну контору (приватну або державну) в тому місці, де помер спадкодавець.

Ми рекомендуємо заздалегідь дізнатися, чи є заповіт (на Вашу чи ні користь), але якщо Ви не можете з’ясувати це питання – не відкладайте візит до нотаріуса, тому що Ви обмежені в строках на звернення за спадщиною.

ЯКІ СТРОКИ ВСТУПУ У СПАДЩИНУ?

Звернутися і заявити про себе необхідно не пізніше півроку з дня смерті. Багато спадкоємців не діють, плутаючи цей термін з правом оформлення спадщини, яке настає після півроку з моменту реєстрації смерті. У такому випадку термін прийняття спадщини може бути пропущений. Відновлювати його доведеться через узгодження із спадкоємцями, або через судові органи. Щоб не допустити пропущення строку, своєчасно зверніться до нотаріальної контори. Нотаріус зажадає від Вас наявності оригіналів не тільки заяви, а й інших документів.

ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОТРІБНО НАДАТИ ДО НОТАРІАЛЬНОЇ КОНТОРИ

  • Заява
  • Документ про смерть, виданий РАГС
  • Заповіт (при наявності)
  • Паспорт і довідка ІПН потенційного спадкоємця
  • Свідоцтво про народження потенційного спадкоємця
  • Документ за останнім місцем проживання померлого

Після цього, нотаріус відкриває справу і вносить до державного реєстру інформацію про Вас, як про спадкоємця. Через півроку з моменту фактичного відкриття спадщини, Ви зможете оформити успадковане Вами майно як свою власність.

До написання заяви (п.1) Ви можете написати відмову від успадкованого майна.

СКІЛЬКИ КОШТУЄ ОФОРМИТИ СПАДЩИНУ?

Вартість оформлення спадщини включає плату в бюджет і плата нотаріусу, а саме:

  • державне мито (внесення відомостей до реєстру – 34 грн., видача свідоцтва – 34 грн., перевірка наявності заповіту – 34 грн., вартість бланків – 12,60грівен.) – ми вказали ціни, встановлені в Декреті КМУ «Про держмито», менше яких нотаріус з Вас не візьме, все що вище – ринкова ціна на послуги.
  • послуги нотаріуса – договірна ціна. Уточнюйте попередньо.
  • податки, обов’язкові платежі.

Згідно з новою версією податкового кодексу, спадкоємці 1 і 2 черговості (брати, сестри, рідні діти, що пережив померлого чоловік) ніяких податків не сплачують.

Включіть сюди послуги РАГС і медустанов.

Таким чином, вартість оформлення спадщини встановлюється індивідуально, в середньому це (з послугами нотаріуса) від 2500 до 5000 грн.

Нагадаємо, що ми розглянули тільки загальні питання, без заглиблення у специфіку, тому, перш за все рекомендуємо отримати консультацію по спадщині.

Корисні матеріали:

[Download url = “https://legalservice.com.ua/wp-content/uploads/2017/04/Zrazki-zayav.docx” title = “Зразки заяв щодо прийняття спадщини”]

[Download url = “https://legalservice.com.ua/wp-content/uploads/2017/04/obovizkova-chastka.docx” title = “Заява про обов’язкову частини”]

Перегляньте інші статті по даній темі:

Відновити строк прийняття спадщини

Оскаржити заповіт до суду

Оцініть будь ласка, на скільки для Вас був корисний цей матеріал.
Нам важлива Ваша думка :)

УжасноПлохоНормальноХорошоОтлично
Loading...

Юристи LegalService вирішать Ваше питання
якісно і швидко

Отправить ответ

avatar
  Підписка  
Підписаться на